زلاتان : اميدوارم اينيستا برنده توپ طلا شود (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

کاپيتان تيم ملي سوئد، هافبک بارسلونا را انتخاب خود براي کسب توپ طلا عنوان کرد.


 زلاتان ايبراهيموويچ عنوان کرد که آندرس اينيستا اولين انتخاب وي براي توپ طلا خواهد بود . مهاجم پاري‌سن‌ژرمن و کاپيتان تيم ملي سوئد بر اين باور است که ليونل مسي براي کسب اين جايزه شانس بيشتري نسبت به سايرين دارد .

 


 به گزارش فارس ، ايبراهيموويچ اظهار داشت : من به اينيستا رأي دادم زيرا او در لهستان و اوکراين قهرمان اروپا شد و بهترين بازيکن اين مسابقات نام گرفت . او همچنين سال فوق‌العاده‌اي را با بارسلونا پشت سر گذاشت . اميدوارم که اين جايزه به او برسد .


وي ادامه داد : بايد به ياد داشته باشيد که مسي حتي اگر بهترين بازيکن جهان باشد ، تمام آن گل‌ها را به تنهايي به ثمر نرسانده است . مسي يک بازيکن پلي‌استيشني است و کسي که اين را نمي‌داند ، چيزي درباره فوتبال نمي‌داند . از نظر من او بخت اول کسب اين جايزه است ، هرچند من دوست دارم اينيستا برنده توپ طلا شود .


مهاجم سن‌ ژرمن خاطرنشان کرد : معيار کسب توپ طلا بسيار متفاوت است ؛ به اين بستگي دارد که چگونه به آن نگاه کنيد . چه کاري بايد انجام دهيد تا آن را به دست آوريد؟ فاتح ليگ قهرمانان شويد ؟ بسيار خوب نام يکي از بازيکنان چلسي هم در اين فهرست ديده نمي‌شود . اينيستا قهرمان اروپا شده و کريستيانو قهرمان لاليگا شده است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان